بڑھتی آبادی اور مسائل

دنیا بھر میں بڑھتی آبادی اور کم ہوتے وسائل نے جہاں ترقی یافتہ ممالک کو پریشان کیا ہے وہیں ترقی پذیر ممالک کیلئے مسائل کی صورت خطرے کا الارم بجا دیا ہے کیونکہ ماہرین کے مطابق ترقی یافتہ ممالک بہتر انتظام و انصرام کی وجہ سے ان مسائل سے نمٹنے کی صلاحیت رکھتے ہیں جبکہ ترقی پذیر ممالک نہ صرف بارڈر لاین پر ہیں بلکہ حکمت عملی کی کمی اور ناکافی انتظامی مجبوریوں کی وجہ سے مختلف مسائل کا شکار ہونا شروع ہو گئے ہیں۔

سازشی کون؟

بچپن سے یہی سنتے آرہے ہین کہ سازشیں ہو رہی ہیں ملک کے خلاف قوم کے خلاف  اور ہر جگہ  غریب طبقہ  ہی ظلم کی چکی میں  پس رہا ہے اور افسرشاہی اپنی موج مستیو ں میں  محو ہیں۔ 

نئی حکومت کو درپیش چیلنجز

 ملک بھر میں عام انتخابات کے پر امن انعقاد کے بعد وطن عزیز میں برسراقتدار پارٹی کی جانب سے تادم تحریر وفاق اور صوبوں میں حکومتی جوڑ توڑ کا سلسلہ جاری ہے ۔ عام انتخاب کا طائرانہ جائزہ لیا جائے تو معلوم ہوتا ہے کہ ووٹرز ٹرن آوٹ حوصلہ افزا رہا ہے عوام نے ووٹ کی اہمیت کو سمجھتے ہوئے ووٹنگ میں خوب حصہ لیا۔

فیصلہ آپ کا!

پاکستان مسلم لیگ (ن) گذشتہ 35 سال سے پاکستان میں کسی نہ کسی شکل میں حکومت کا حصہ رہی ہے، جبکہ پاکستان تحریک انصاف 2013 میں خیبر پختونخواہ میں پہلی حکومت بنائی۔

جمہوری استحکام اور روایات

وطن عزیز پاکستان میں جمہوریت کے دوام کیلئے انتخاب کی رعنائیاں عروج پر ہیں تادم تحریر عام انتخاب 2018 میں چند دن باقی ہیں۔ یہ خوش آئیند ہے کہ ملک میں دو جمہوری ادوار کامیابی سے مکمل ہوئے اور تیسری جمہوری حکومت کیلئے انتخابی عمل جاری و ساری ہے ۔

گلگت بلتستان کے گلیشیئرز حکومتی اقدامات کے منتظر

تخلیق کائنات کے بعد اللہ تعالی نے بنی نوع انسان کو خلق کیا انسان کو اشرف مخلوقات کا شرف بخشنے کے ساتھ ساتھ ضروریات زندگی کا بھی بندوبست کیا۔ تمام تر نعمات خداوندی سے آراستہ انسان اپنے معمول زندگی کو سمجھ کر اپنے خالق حقیقی کی پیروی کرنے لگا۔

Subscribe to this RSS feed