یومِ خواتین !!! " بامعنی تحریک کو سبوتاژ کرتی عورتیں"

تاریخ میں کچھ تحریکیں ایسی بھی ہیں جو بہت بدنصیب ہیں ـ جس جوش ' ولولے اور مقاصد کو مدنظر رکھتے ہوئے پختہ عزائم کے ساتھ انھیں کبھی ماضی میں شروع کیا گیا اُن کے ساتھ انصاف کرنا تو درکنار بلکہ اب ان تحریکوں کی اصلی ہیت ہی مسخ کر دی گئی ہےـ

سی ٹی ڈی، کب تک ڈرامہ

19 جنوری، شادی، تیاری، روانگی، گاڑی، خاندان، ڈرائیور، دوست، سفر، ساہیوال ور سڑک، ان لفظوں میں ایک تقریب کا ذکر ہے جس کی جانب ایک خاندان پورے اہتمام سے گامزن ہے۔ سات کار سواروں کے دل و دماغ میں کیا دھنیں سوار تھیں یہ تو اللہ اور اس کے فرشتے ہی جانتے ہیں۔ رخت سفر ساتھ لیے یہ سات جانیں شہرِ ساہیوال کی ایک سڑک پر پہنچیں تو ایک غیر متوقع صورتحال کا سامنا ہوگیا۔ کیا منظر تھا چلیں اس کی طرف بڑھتے ہیں۔

ریاست مدینہ اور ریاست پاکستان

ریاست مدینہ ایک ارتقائی ریاست ہے ۔ اپنی تشکیل سے حضور اکرم ﷺ کی رحلت تک یہ ریاست بہت سے مراحل سے گزری ہے ان مراحل کو سمجھنا بہت ضروری ہے تب جا کے ہم ریاست مدینہ کو سمجھ سکتے ہیں ریاست مدینہ کا پہلا مرحلہ تبلیغی مرحلہ تھا۔

کامیابی کے گُر

انسان کی سرشت میں جستجو کا مادہ ہی شاید انسا ن کو دوسری مخلوقات سے ممتاز کرتا ہے کہتے ہیں دسویں صدی میں سمرقند موجودہ ازبکستان کے کسی گمنام علاقے میں ایک بچہ میں الخوارزمی کا الجبرا سیکھنے کی خواہش پیدا ہوئی اسے معلوم ہوا کہ سمرقند کے بادشاہ کے پاس کتب کا وسیع خزانہ ہے اسے وہاں سے استفادہ کرنا چاہیے چنانچہ وہ بادشاہ کے دربار پہنچ گیا مگر اسے کامیابی نصیب نہ ہوئی اس کے تجسس اور لگن نے اسے راستہ ڈھونڈنے میں رہنمائی کی اسے معلوم ہوا کہ بادشاہ نوح بن منصور کی آنت میں مسئلہ ہے جو اس کی بیماری کا علاج کرے گا بادشاہ اس کی خواہش پوری کرے گا۔

Subscribe to this RSS feed