جھوٹ فاتح کھڑا مسکراتا رہا

 میں موت سے نہیں ڈرتی.

کیونکہ میں نے اپنے حصے کا  کام مکمل کر لیا ہے ۔

میں نے بکتے ضمیروں ، جہالت ،مفلسی اور لاقانونیت کی داستان سنا دی ہے ۔

میں نے سب سچ لکھا

پر کچھ داد و شہرت نہ ملی ۔

اور جھوٹ اپنی تمام تر دھوکہ بازیوں کے ساتھ سینہ تانے

فاتح کھڑا مسکراتا رہا  ۔

میں نے سچ لکھتے ہی قلم توڑ دیا اور سکون سے آنکھیں موند  لیں ۔۔

کل ایمان، مولا علی کرم اللہ وجہہ

اسلام کی تاریخ میں اگر یہ دو جملے نہ ہوں تو شاید میری ناقص رائے میں دین کی تشریح ہی ممکن نہ ہو پائے ۔ ایک جملہ ( انا للہ و انا الیہ راجعون ) اور دوسرا ( فزت ورب الکعبہ ) یعنی’’ ایک تو ہم بےشک اللہ تعالی کے لئے ہیں اور ہم نے اسی کی طرف لوٹ کر جانا ہے ‘‘اور دوسرے جملے کا مطلب ہے کہ ’’خدا کی قسم میں ( علی ) کامیاب ہو گیا ۔‘‘

ماسک ، ماسکر اور کورونا

 کورونا وبا جو گذشتہ سال سے دنیا میں تباہی لانے کا باعث بنی ہوئی ہے سے متعلق میری طرح آپ نے بھی بہت سے مفروضے سن رکھے ہوں گے۔ کسی کا خیال ہے کہ یہ سینیٹائزر درست ہے اور یہ دوسرا وائرس کے خلاف موثر نہیں ۔ کوئی اس بات سے خوفزدہ کرتا ہے کہ وائرس کبھی بھی ختم نہیں ہوگا اور کوئی اسکے خاتمے کے لئے جدید طریقہ علاج اور ویکیسن کے آنے کا دعوی کر رہا ہے ۔

موٹیویشنل سپیکرز اور ہم

موٹیویشنل سپیکرز اور ہمارا آج سے ایک ماہ قبل دور دور تک واسطہ نہ تھا ۔کیونکہ ہمیں اپنے بقراط ہونے کا یقین کامل ہے اس لئے ہم کبھی کسی کی نصیحت پر کان نہیں دھرتے ۔ کیونکہ کان سننے کے لئے ہوتے ہیں دھرنے کے لئے نہیں ( دھرنا تو صرف سیاسی جماعتیں دیتی ہیں ، ہم تو مظلوم صحافی ہیں جو سب کا دکھ لکھتے ہیں لیکن ہمارے درد کا کسی کو احساس تک نہیں )

گناہ نہیں ، نکاح کو عام کریں

اسلام میں نکاح کو ایک نعمت سے تعبیر کیا گیا ہے ۔ یعنی یہ اللہ تعالی کی طرف سے اسکی مخلوق کے لئے ایک انعام ہےتاکہ روئے زمین پر اخلاقی اور سماجی برائیوں کی بیخ کنی کی جا سکے  ۔ درحقیقت نکاح  معاشرتی اور اخلاقی روایات کی پاسداری  کا ذریعہ بھی ہے اور اسلام کی  حقیقی    روح کی عکاسی بھی ۔حدیث قدسی بھی ہے کہ ’’ جس نے نکاح کیا گویا اس نے آدھا ایمان مکمل کر لیا ۔‘‘

ڈائری لکھنا کیوں ضروری ہے ؟

آپ نے اکثر ایسے لوگوں کو دیکھا ہو گا جو باقاعدگی سے ڈائری لکھنے کے لئے وقت نکالتے ہیں ۔ ڈائری ایک طرح کا روزنامچہ ہے ،یہ تلخ اور اچھی یادوں کی ایک جھلک بھی ہے ۔ یہاں اس ڈائری کی بات نہیں ہو رہی جو اکثر لوگ شاعری کی بنا لیتے ہیں اور اس میں بہت سے اشعار خود ساختہ اور بے وزن ہوتے ہیں ۔

رمضان المبارک ، اناڑی مبلغ اور نامناسب نشریات

دنیائے اسلام کے تمام افرا د کے لئے رمضان المبارک کا مہینہ بہت اہمیت کا حامل ہے ۔ یہ وہ مہینہ ہے کہ جس میں ہمارے لئے کتاب ہدایت قرآن مجید کا نزول ہوا اور باقی تمام امتوں کی طرح ہم پر بھی روزے فرض کئے گئے ۔

Subscribe to this RSS feed