راشن دو یا موت

بعض واقعات و حوادث ایسے رونما ہوتے ہیں جو انسان کو جھنجھوڑ کے رکھ دیتے ہیں،کئی دنوں اورراتوں کا سکھ چین چھین لیتے ہیں۔وہ واقعات،حادثات انسان کو اپنی موت آپ ماردیتے ہیں۔

سید الشہداء شباب اہل الجنّۃ حضرت امام حُسین عَلیہِ اسلام

حضرت امام حسین علیہ اسلام کا نام نا صرف عرب و عجم بلکہ تمام دنیا میں نہایت عزت و احترام و تکریم کے ساتھ پہچانا جاتا ہے۔ نبی اکرمﷺ کا یہ نواسہ، زہرؑا و علیؑ کا جگر گوشہ تمام مذاہب، مکاتیب افکار اور اقوام عالم میں محبت و اخوت، امن وآشتی، صبر و تحمل، اخلاص و مروت اور شجاعت و حکمت نیز عدل و انصاف اور حق و صداقت کا نمونہِ عمل ہے۔

یومِ مولود کعبہ حضرت علی علیہ السلام: امیرِ کائنات علیہ السلام کی طیب و طاہر شخصیت

امیرٰالمومنین حضرت علی علیہ اسلام کی شخصیت نا صرف عالم اسلام بلکہ تمام عالمین کیلئے باعث تقلید و فقیدالمثال ہے۔آپٔ کا ہر عمل خدا و رسولؐ کے احکامات کا مکمل عملی نمونہ ہے ۔ قرآن مجید میں تین سو سے زائد آیات آپکی شان میں نازل ہوئیں ۔ آپ کرم اللہ،وجہہ اللہ،عین اللہ،لسان اللہ،ید اللہ اور اسد اللہ کی منازل پر فائز ہیں اسی لئے آپ کو صفات الٰہیہ کا مظہربھی کہا جا تا ہے۔

گلگت بلتستان کا مستقبل کیا ہوگا۔۔۔؟

موجودہ حالات پر نظرثانی کی جاۓ تو معلوم ہوتا کہ گلگت بلتستان ایک ہلچل اور غیرمتوازن حالات سے گزر رہا ہے۔یہ بے آئینی خطہ 71 سالوں سے اپنی آئینی حقوق اور شناخت کی جنگ لڑ رہا ہے لیکن بدقسمتی سے آج تک آئینی حقوق اور شناخت سے محروم ہے۔

Subscribe to this RSS feed