بھارت میں کورونا ویکسین بنانے والے ادارے میں آگ, فائربریگیڈ کی گاڑیاں قابو پانے میں مصروف

آگ فائل فوٹو آگ

بھارت میں کورونا ویکسین بنانے والے ادارے میں آگ لگ گئی، فائربریگیڈ کی گاڑیاں موقع پر پہنچ کرآگ پرقابو پانے کی کوشش میں مصروف ہیں۔

بھارتی ریاست مہاراشٹر کے شہر پونا میں کورونا ویکسین بنانے والےادارے میں آتشزدگی کا واقعہ پیش آیا ہے، بھارتی میڈیا کا کہنا ہے کہ سیرم انسٹیٹیوٹ آف انڈیا میں آتشزدگی سے ادارے کے کئی شعبے لپیٹ میں آگئے۔

بھارتی میڈیا کی تازہ ترین اطلاعات میں کہا گیا ہے کہ پونا میں واقع سیرم انسٹی ٹیوٹ آف انڈیا (ایس ایس آئی) کے ٹرمینل 1 گیٹ پر شدید آگ لگ گئی۔ اطلاع ملتے ہی فائر بریگیڈ کی 10گاڑیاں موقع پہنچ گئیں۔

امدادی ٹیمیں آگ بجھانے کی کوششوں میں مصروف ہیں۔ فی الحال آگ لگنے کی وجوہات کا پتہ نہیں چل سکا ہے۔

سیرم انسٹی ٹیوٹ آف انڈیا میں ہی کورونا ویکسین کووی شیلڈ تیار کرنے کا عمل جاری ہے،تاہم پانچ منزلہ اس پلانٹ میں کووی شیلڈ کی فراہمی کچھ دنوں میں شروع ہونے والی ہے۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ پونے کے علاقے منجری میں واقع تین سو کروڑ کی لاگت سے تیار ہونے والے پلانٹ سیرم انسٹی ٹیوٹ آف انڈیا میں بڑے پیمانے پر کورونا کی ویکسین تیار کرنے کا منصوبہ جاری ہے۔

واضح رہے کہ گزشتہ سال ہی بھارت کے وزیر صحت ہرش وردھن نے اس پلانٹ کا افتتاح کیا تھا، تاہم اس پلانٹ میں ویکسین کی تخلیق کاری باقاعدہ طور پر شروع نہیں ہوئی ہے۔

subscribe YT Channel install suchtv android app on google app store