متحدہ عرب امارات، شہریوں کے لیے مفت ویزا جاری، بڑی خوشخبری آگئی

متحدہ عرب امارات فائل فوٹو متحدہ عرب امارات

متحدہ عرب امارات کی ریاست ابوظہبی میں ڈومینیکن سفارت خانے نے اعلان کیا ہے کہ یو اے ای کے شہری بغیر ویزا فیس کے ڈومینیکا کا سفر کرسکیں گے۔

متحدہ عرب امارات کے رہائشی تین سے چار ماہ کے درمیان ڈومینیکا سے دوسری شہریت بھی حاصل کرسکتے ہیں اگر وہ تمام ضروریات پر پورا کریں بشمول مستعدی جانچ پڑتال بھی تو دہری شہریت حاصل کرسکیں گے۔

ویزا فری سفر حاصل کرنے کے لیے ایک شہری کو ایک لاکھ ڈالر کی رقم بطور سرمایہ کاری اقتصادی تنوع فنڈز کے ذریعے دکھانا ہوگی۔

رپورٹ کے مطابق ڈومینیکن شہریت کا دوسرا راستہ قبل از منظور شدہ رئیل اسٹیٹ میں کم از کم دو لاکھ ڈالر کی سرمایہ کاری کرنا ہے جس میں پہلے سے چلنے والے لگژری ہوٹلوں، تکمیل کے قریب دو ریزورٹس شامل ہیں۔

ڈومینیکن شہری 140 سے زائد ممالک اور خطوں میں پری ویزا روانگی کے بغیر سفر کرسکتے ہیں۔

ڈپلومیٹک اور آفیشل پاسپورٹ ولاے ڈومینیکن آمد کے بعد ویزا کے ساتھ متحدہ عرب امارات میں داخلہ حاصل کرسکتے ہیں جبکہ عام ڈومینیکا پاسپورٹ رکھنے والے ای ویزا حاصل کرسکتے ہیں۔

جو لوگ اس کی شہریت برائے سرمایہ (سی بی آئی) پروگرام کے ذریعہ ڈومینیکا کے معاشی شہری بن چکے ہیں وہ بعد میں عام پاسپورٹ کے لیے درخواست دے سکتے ہیں جس کی وجہ سے وہ ایویسا کی بنیاد پر یو اے ای میں داخلے کی اجازت دیتا ہے۔

واضح رہے کہ جنوری میں ڈومینیکا نے ابوظبی میں ایک نیا سفارت خانہ کھولا تھا جس نے مشرق وسطیٰ میں اس ملک کے پہلے سفارتی مشن کی نشاندہی کی۔

subscribe YT Channel install suchtv android app on google app store