کورونا وائرس: اماراتی حکام نے تقریبات کے لیے نئی ہدایات جاری کر دیں

تقریب فائل فوٹو تقریب

اماراتی حکام نے تقریبات کےلیے نئی گائیڈ لائنز جاری کردی جس کے تحت بغیر مکمل ویکسینیشن کسی بھی تقریب میں جانے پر پابندی ہوگی۔


متحدہ عرب امارات کی کرائسز اینڈ دیزاسٹر منجمنٹ اتھارٹی اور نیشنل ایمرجنسی نے ہفتہ وار بریفنگ کے دوران شادی بیاہ و دیگر تقریبات سے متعلق نئی گائیڈ لائن جاری کی۔

نئی ہدایات کے مطابق تقریبات میں ساٹھ سے زیادہ افراد شامل نہ ہوں اور ان افراد کی بھی مکمل ویکسینیشن ہوچکی ہو جب کہ تقریب میں شامل ہونے سے 48 گھنٹے قبل پی سی آر ٹیسٹ کی منفی رپورٹ پیش کی جائے۔

نئی گائیڈ لائن میں کہا گیا ہے کہ میزبان سانس کی بیماری یا بخار میں مبتلا افراد کو تقریب میں مدعو نہ کریں اور کوشش کریں کہ ایک ٹیبل پر صرف 10 کے قریب افراد تشریف فرما ہوں جب کہ کسی بھی تقریب میں مبارک باد دینے کےلیے مصافحہ یا گلے ملنے سے گریز کیا جائے۔

کرائسز اینڈ دیزاسٹر منجمنٹ اتھارٹی اور نیشنل ایمرجنسی حکام نے کہا کہ داخلی دروازوں پر درجہ حرارت پابندی سے چیک کیا جائے اور شرکا محفل کو سینیٹائزیشن ٹولز سے گزارا جائے۔

انٹری پوائنٹس پر رش سے بچا جائے اور تمام داخلی اور خارجی راستوں رکاوٹیں استعمال کی جائیں اور تقریب کے دوران ماسک کے استعمال کو یقینی بنائیں۔

subscribe YT Channel install suchtv android app on google app store