کورونا وائرس سے بچاؤ: عالمی ادارہ صحت نے بہترین طریقہ بتادیا

عالمی ادارہِ صحت کے سربراہ فائل فوٹو عالمی ادارہِ صحت کے سربراہ

عالمی ادارہ صحت کے سربراہ ڈاکٹرٹیڈروس نے کہا کورونا کے 60 فیصد کیس گزشتہ چند ہفتوں میں رپورٹ ہوئے، اس وبا سے نکلنے کا بہترین طریقہ جامع حکمت عملی ہے۔

تفصیلات کے مطابق عالمی ادارہ صحت کے سربراہ ڈاکٹرٹیڈروس نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ پر اپنے بیان میں کہا کہ گزشتہ ہفتے ہر دن کورونا کے 1 لاکھ 60 ہزار سے زائد کیس رپورٹ ہوئے، اب تک کوروناکے60فیصد کیس گزشتہ چندہفتوں میں رپورٹ ہوئے، اس وباسےنکلنے کا بہترین طریقہ جامع حکمت عملی ہے۔

ڈاکٹرٹیڈروس کا کہنا تھا کہ جامعہ حکمت عملی اپنانے والے ملکوں میں وباتیزی سے نہیں پھیلی، کچھ ملکوں نے احتیاطی تدابیراختیار نہ کرکے منقسم طریقہ اپنایا ، ایس ملکوں کیلئے آگے طویل اور سخت سفر ہے۔

یاد رہے عالمی ادارہ صحت کے سربراہ ڈاکٹرٹیڈروس نے خبردار کیا تھا کہ ابھی کورونا وبا سے بدترین صورتحال آنا باقی ہے، 6ماہ بعد بھی وائرس خاتمے کے قریب تک نہیں پہنچا بلکہ مرض کا پھیلاؤ درحقیقت تیز ہو رہا ہے۔

ان کا کہنا تھا کہ سب چاہتےہیں کوروناجلدختم اورمعمول کی زندگی کی طرف لوٹیں، بہت ملکوں کےاقدامات سےمرض کاپھیلاؤکم ہوالیکن رکانہیں جبکہ کچھ ملکوں میں معیشت دوبارہ کھلنےپرکیسزمیں اضافہ ہورہاہے۔

subscribe YT Channel install suchtv android app on google app store