الجھے، گھنے یا گھنگھریالے بالوں کی حفاظت کیسے کی جائے؟

الجھے، گھنے یا گھنگھریالے بالوں کی حفاظت کیسے کی جائے؟ فائل فوٹو الجھے، گھنے یا گھنگھریالے بالوں کی حفاظت کیسے کی جائے؟

اگرچہ گھنگھریالے بالوں والے بہت سے لوگ بالوں کے بہت زیادہ حجم کے باعث دوسروں کے برعکس زیادہ مسئلے کا سامنا کرتے ہیں۔

گھنگھریالے بال، بالوں کی سب سے مشکل اقسام میں سے ایک ہیں۔ گھنگھرے بالوں کی دیکھ بھال نازک ہوسکتا ہے۔ بہت زیادہ مصنوعات، اس کا حجم کم کرسکتی ہیں۔ لیکن صحیح مصنوعات کے بغیر، بال اپنی چمک کھو سکتے ہیں اور فریز ہو سکتے ہیں۔

ویسے بیوٹی ماہرین کے نزدیک وہ خواتین واقعی خوش قسمت ہیں ، جن کے بال گھنگھریالے ہیں۔ کیوںکہ اگر ان کے بال سیدھے ہوتے، تو انہیں پرم پر انحصار کرنا پڑتا۔

گھنگھریالے بالوں کو اسٹائل دینے کے لئے چند کار آمد تجاویز

لانگ ہیئر کٹ سے گریز کریں
لمبے بالوں کی سفارش نہیں کی جاتی ہے، کیونکہ یہ کرلوں کو کھینچ سکتے ہیں اور بالوں کو اور بھی باریک بنا سکتے ہیں۔ تاہم وہ اسٹائل، جس میں بالوں کو اوپر سے لمبا چھوڑ دیا جاتا ہے۔ زیادہ بہتر دکھائی دیتا ہے۔

رنگ شامل کریں
گھنگھریالے بالوں کو رنگنے کی سفارش کی جاتی ہے، کیونکہ رنگ ان کی چمک میں اضافہ کرتا ہے، جس سے بال بھرے ہوئے نظر آتے ہیں۔ اگر کوئی خاتون بالوں میں حجم چاہتی ہے تو بالوں کی کسی بھی دوسری قسم کے مقابلے میں گھنگھریالے بالوں کو رنگنا زیادہ اہم ہے۔

شیمپو زیادہ بار
اگرچہ بیوٹی ماہرین کرلی بالوں کو ہفتے میں ایک یا دو بار سے زیادہ اپنے بالوں کو شیمپو کرنے سے گریز کرنے کا مشورہ دیتے ہیں، لیکن باریک کرلز کو اصل میں اپنے بالوں کو زیادہ بار دھونا چاہئے تاکہ بالوں کے کیوٹیکل کو صاف کیا جاسکے۔

ہلکے کنڈیشنر
جب کنڈیشنرز کی بات آتی ہے تو کچھ کمپنیاں خاص طور پر باریک گھنگھریالے بالوں کے لئے ہلکے کنڈیشنر بھی پیش کرتی ہیں۔ ان کا استعمال مناسب رہتا ہے، بصورت دیگر، بال چپٹے اور چکنے ہو جائیں گے۔ کنڈیشنر کی کتنی مقدار استعمال کرنی چاہیے ، اس کا انحصار آپ کے بالوں کی ساخت کی قسم اور آپ کے بالوں کی نمی کی مقدار پر منحصر ہے۔ اگر آپ کو اضافی نمی کی ضرورت ہے تو ، آپ اسے بالوں کے سروں اور لمبائی پر لگائیں اور جڑوں کو نظر انداز کریں۔۔

اسٹائلر کا کم سے کم استعمال کریں
بیوٹی ماہرین نے متنبہ کیا ہے کہ بالوں کو باریک کرنے کے لیے کریمی اسٹائلنگ پروڈکٹ میں زیادہ اضافہ نہ کیا جائے، کیونکہ اس سے بالوں کا حجم کم ہوجائے گا۔

اگرچہ کرلوں کو خشک ہونے سے روکنے کے لیے ہائیڈریٹنگ کریم کا لگانا ضروری ہے، لیکن اسے کم سے کم استعمال کریں۔ ماہرین بالوں پر ہلکا پھلکا موس لگانے کا مشورہ دیتے ہیں۔

مساج
حجم میں اضافہ کرنے کے لئے ، بالوں کو پھیلائیں یا انہیں قدرتی طور پر خشک ہونے دیں۔ اپنے ہاتھوں کو اپنے بالوں کے اوپر رکھیں اور اپنی انگلیوں کے پوروں سے آہستہ آہستہ مالش کریں۔

install suchtv android app on google app store