Wed 28 June 2017

بھارت نے سکھ یاتریوں کو پاکستان جانے سے روک دیا

بھارت نے مہاراجہ رنجیت سنگھ کی برسی میں شرکت کرنے والے سکھ یاتریوں کو پاکستان جانے سے روک دیا ہے۔ سکھ یاتریوں کو 29 جون سے شروع ہونے والے سکھ مذہب معروف شخصیت مہاراجہ رنجیت کی برسی کی تقریبات میں شریک ہونے کے لیے پاکستان آنا تھا۔

مستحق اور بے سہارا افراد کو خوشیوں میں شریک کرنا ہی اصل عید ہے: شہبازشریف

وزیر اعلیٰ پنجاب شہبازشریف کا کہنا ہے عید کےموقع پر سانحہ احمد پور شرقیہ پر ہر دل رنجیدہ اور ہرآنکھ نمناک ہے۔ دہشتگردی کے خلاف جنگ میں شہدا کی لازوال قربانیوں کو بھی فراموش نہیں کیا جاسکتا۔

وزیر اعظم کاآئل ٹینکر حادثے کےجاں بحق افراد کے لواحقین اور زخمیوں کے لئے نوکریوں کااعلان

وزیراعظم نواز شریف نے آئل ٹینکر حادثے میں جاں بحق ہونے والے افراد کے لواحقین اور زخمیوں کے لئے نوکریوں کا اعلان کر دیا۔ دورہ بہاولپور میں زخمیوں کی عیادت بھی کی انہیں دس، دس لاکھ روپے کے امدادی چیک تقسیم کئے۔

حکومت کی ترجیحات درست نہیں: شاہ محمود قریشی

سانحہ احمد پور شرقیہ پر شاہ محمود قریشی نے پنجاب حکومت پر کڑی تنقید کی ۔ انکا کہنا ہے کہ حکومت کی تر جیحات میٹرو بنانا ہے ، تعلیم اور صحت نہیں ۔ جنوبی پنجاب کی لاشیں سستی ہیں ۔ اس لئے حادثے کی جگہ کوئی حکومتی عہدیدار نہیں پہنچا…

بہاولپور ، آئل ٹینکر میں لگنے والی آگ نے کئی خاندانوں سے عید کی خوشیاں چھین لیں

بہاولپور کے قریب احمد پور شرقیہ میں آئل ٹینکر میں لگنے والی آگ نے کئی خاندانوں سے عید کی خوشیاں چھین لیں، کئی گھروں میں صف ماتم بچھ گئی ، حادثے میں جاں بحق ہونے والے زیادہ تر افراد کا تعلق قریبی آبادیوں سے تھا۔
Subscribe to this RSS feed